donderdag 16 februari 2012

Nieuwe artikelen

Ik moet toegeven, één van de leukste dingen van het hebben en runnen van een webshop is toch wel het uitpakken van de nieuw binnengekomen artikelen :-). Eerst is er de zoektocht op beurzen en internet naar de leukste tassen, mooiste kleding of leukste accessoires. Vervolgens moet alles besteld worden en als je dan eindelijk de nieuwe tassen of mooie kleding ziet, dan word je gewoon een beetje hebberig.
Aan de andere kant betekenen al die dozen natuurlijk ook veel werk want alles moet nog worden uitgepakt, op de foto gezet en bewerkt. Dan moet alles op de site worden gezet en dat gaat handmatig, stuk voor stuk. Vervolgens moet het allemaal worden opgeruimd. En wel op de juiste plek want ik moet het natuurlijk wel kunnen terugvinden. Als ik uiteindelijk de dozen leeg kan wegzetten in de schuur is er dus een hoop gebeurt.... 

Ondertussen ben ik zelf dan al reuze enthousiast over de nieuwe artikelen.
Maar ik moet afwachten of de klanten ook zo enthousiast zijn! Om iedereen op de hoogte te brengen van alle leuke nieuwe artikelen komt er een nieuwsbrief en wordt er melding gemaakt op Twitter en Facebook. En dan is het wachten tot de artikelen gevonden worden en gekocht.

En soms gaat het zoals je je het voorgesteld hebt maar soms ook niet.
Sinds deze week heb ik bijvoorbeeld de geweldig lunchtasjes (koeltasjes) van Smash op de site staan. Een nog redelijk onbekend Australisch merk. Ikzelf ben heel enthousiast over deze tasjes omdat ze net even anders zijn. Leuke designs, een indeling waarover is nagedacht en toch onder de 20 euro. 
Want zeg nou zelf, ze zijn toch enig?






En nu de bestellingen van vandaag weer inpakken en afleveren bij het postkantoor en wachten op de Pakketbezorger voor volgende doos. Want die komt, als het goed is, vandaag binnen.
Dus ben je altijd druk met de webshop. Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het geweldig om te doen!


Groeten,
Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten