donderdag 27 mei 2010

Mijn eerste blog - eindelijk :)

Eindelijk ga ik er ook aan, een eigen BLOG. Waarom? Is het omdat iedereen dat tegenwoordig lijkt te doen? Uhh nee, eigenlijk niet. Waarom dan? Nou eigenlijk omdat ik het heel leuk vind om te schrijven. Maakte vroeger ook al reisverslagen en als ik die teruglees dan is dat best wel leuk. Dus ik denk, een blog is net zoiets. Een soort reisverslag van het dagelijks leven.

Het kleine kledinghuisje: ooit is het allemaal begonnen met de verkoop van de kleding van mijn kinderen. Voor ik het wist zat ik midden in de tweedehands kinderkleding en toen was de stap naar een webwinkel al niet zo groot meer. Ben toen begonnen met een gratis website en ik wist weinig (tot niets) van merkkleding. De pakketten die ik kocht via Marktplaats waren meestal wel ok maar soms trof ik een doos met oude (lees: zeer oude en vieze) kleding. Maar aldoende leert men..
Toen wij zo'n vier jaar geleden naar Houten verhuisde heb ik definitief afscheid genomen van tweedehandskleding.

En inmiddels verkoop ik met heel veel plezier outlet en nieuwe collecties voor baby en kids. En ook heel veel hippe tassen. Kindertassen, luiertassen, schoudertassen, rugtassen, fietstassen, kleine tassen, grote shoppers, kleine shoppers, etc, etc. En ook hippe accessoires zoals zelf gehaakte kinderhaarbanden en armbanden, strijkapplicaties, babyslofjes, Playama's, etc, etc En nog veel meer! Te veel om op te noemen en zo langzamerhand wordt het echt een super compleet winkeltje!

En nu dus ook een blog. Een soort reisverslag van het dagelijks leven. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken...

Groetjes,
Yvonne











Geen opmerkingen:

Een reactie posten